Pierwsze wrażenie można zrobić tylko jeden raz
Powiedzenie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” znajduje odzwierciedlenie nie tylko w naszym wyglądzie,
ale i w biznesie.
Strona internetowa, która wyróżnia się profesjonalnym designem, stwarza realną szansę na pozyskanie nowych Klientów.
To właśnie jej wygląd sprawia, że użytkownicy zatrzymują się dłużej i przeglądają dostępną ofertę. Ponadto unikalny design pozwala wyróżnić się tle konkurencyjnych witryn.
Równie ważne są inne sposoby reklamy Twojej firmy, do których należą, chociażby wizytówki, ulotki, czy katalogi. Mogło wydawać by się, że Klienci nie zwracają uwagi na takie formy promocji Twojej marki. Nic bardziej mylnego. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko jeden raz - dlatego sprawię, aby Twoja firma (od strony wizualnej) wypadła najkorzystniej jak tylko się da w oczach odbiorców.
Czym dokładnie się zajmuję?
Tworzę różnorodne grafiki na potrzeby druku oraz Internetu. Dla Twojej firmy zaprojektuję zarówno logo, jak i wizytówki, ulotki, katalogi, naklejki, banery, etykiety, księgi znaku, a także grafiki na social media (m.in. Facebook oraz Instagram). Jeśli Twój pomysł na grafikę jest oryginalny i nie wymieniłem go wcześniej, nic nie szkodzi. Z chęcią podejmę się każdego, nawet nieszablonowego projektu. Twój pomysł, moje wykonanie. Zainteresowany współpracą? Jeśli tak, nie czekaj, tylko już teraz zamów wycenę swojej grafiki. Doskonale wiesz, że przyniesie to wymierne korzyści Twojej marce.
Grafikami, które wykonuję na potrzeby Internetu, są m.in. projekty stron oraz sklepów internetowych, banery oraz newslettery.
Wykonuję grafiki z szeroko pojętej identyfikacji wizualnej. W jej skład wchodzą m.in. logotypy, brandingi, logo, wizytówki, czy ulotki.
Tworzę projekty dostosowane pod media społecznościowe. Należą do nich grafiki dla określonych postów, zdjęcia w tle oraz posty na Instagram.
Wykonuję projekty różnorodnych elementów firmowych, do których należą ulotki, foldery reklamowe, papier firmowy, czy nawet teczki.
Na potrzeby danej firmy tworzę foldery, katalogi, opakowania produktów oraz pozostałe materiały promocyjne.
Reklamy zewnętrzne, które tworzę, obejmują projektowanie grafik banerów wielkoformatowych oraz samochodowych, a także rollupy.
Identyfikacja wizualna to klucz do sukcesu
Każda firma, której zależy na pozyskaniu nowych Klientów, powinna dbać o identyfikację wizualną. To właśnie ona sprawia, że odbiorcy zapamiętują daną markę. Mówiąc dokładniej – ma na to wpływ atrakcyjność oraz spójność przekazu. Jeśli logo Twojej firmy utrzymane jest w jasnych kolorach, inne formy reklamy, np. wizytówki, czy katalogi powinny mieć taką samą kolorystykę. Dlaczego? Klienci przyzwyczajają się do takiego wizerunku Twojej firmy. Rozwiązanie to sprawia, że odbiorcy zapamiętują daną markę na długi czas.
Jeśli natomiast poszczególne formy promocji będą różne i utrzymane w odmiennych kolorach, Twoja firma nie wzbudzi zaufania wśród odbiorców, ponieważ uznają ją za mało profesjonalną. Jak widzisz, nawet w grafice warto postawić na spójność przekazu. Wszystkie projekty, które wykonuję, dostosowuję zarówno do identyfikacji wizualnej Twojej marki, jak i do rodzaju komunikatu, który zamierzasz przekazać, a także do obecnie panujących trendów. Dzięki temu masz pewność, że projekt od strony graficznej, sprawdzi się w 100%.
SPRAWDŹ
Dlaczego warto skorzystać z moich usług?
Niezależnie od tego, czy Twoja firma dopiero wchodzi na rynek i chcesz zapewnić jej pozytywny wizerunek, czy po prostu odświeżyć jej image, zrealizuję dla Ciebie każdą grafikę. Dzięki mojemu wieloletniemu doświadczeniu projekty, które tworzę, są profesjonalne oraz innowacyjne. Dlatego nieistotne jest, czy grafika, którą zamawiasz, ma być ponadczasowa, nowoczesna, czy może ma nawiązywać do dawnej epoki, po prostu ją wykonam.
Współpraca z grafikiem powinna stanowić nieodzowny element każdej firmy. Świetnym przykładem jest tutaj promocja danej marki, która wymaga nie tylko chwytliwych sloganów, ale i dobrze zaprojektowanej szaty graficznej. Tylko wtedy, gdy oba te czynniki będą ze sobą współgrać, masz szansę zdobyć nowych Klientów i wciąż współpracować z dotychczasowymi. To chyba całkiem dobry powód, żeby zadbać o profesjonalne grafiki, prawda?